събота, 31 август 2013 г.

Селена иска отново да се свърже с мексиканските си корени

Наскоро Селена е споделила пред Huffington Post, че отново иска да се свърже с 
мексиканските си корени от страна на баща й. Селена говори за трудните времена,
в които не е знаела испански, но е била в състояние да разбира езика.

"Всъщност, беше жалко, защото трябваше да знам испански по-добре", казва младата
звезда пред ShowBizCafe. "Не ги познавам много добре, защото семейството на баща ми,
които са мексиканци, живеят в Тексас, а аз постоянно съм по работа и ми е трудно да
комуникирам с тях...но бих искала да науча испанския, едно от желанията ми е."

"Мога да разбера какво ми говорят, разбирам целия разговор, но ми е трудно да
сглобя изречението и да отговоря", казва Гомес.

Няма коментари:

Публикуване на коментар