сряда, 28 август 2013 г.

Джордж Шели ще излезе на среща със Селена

Британската група Union J ще подкрепи Селена на концерта й в Лисабон, Португалия.
Джордж Шели сподели: "Селена Гомес е една от тези големи звезди, които дори не
знаят, че съществуваш, затова направо бях размазан, когато искаше да й звънна.
Първо си помислих, че е момиче, което прилича на нея. Усетих как бузите ми
се зачервиха, засрамих се, а момчетата от групата ми се смяха."

Джордж има шофьорски изпит в същия ден, в който ще лети за Лисабон: "Аз ще се
опитам да звънна на Селена предварително, така че да не е неудобно при първата
ни среща. Моята идеална среща ще бъде на плажа през нощта. Бихме могли да
си запалим огън."

Джордж отрича да е гадже с Джеси Нелсън от Little Mix: "Джеси е една от най-добрите
ми приятелки. Много сме близки. Джеси не би била раздразнена, ако се срещна със
Селена, сигурно щеше да иска да дойде с мен."

Няма коментари:

Публикуване на коментар