четвъртък, 29 август 2013 г.

Ново интервю с NY Daily News

По време на интервю с NY Daily News, Селена проговори за любовния си живот, 
кариерата си и как личния й живот е станал център на внимание в пресата. 

За личния си живот:
"Човек съм и усещам тези емоции, когато хората говорят за мен", казва 21-годишната
актриса от "Getaway" пред The News. "Никак не е добро чувство, защото през половината
от времето ме обиждат анонимно, не е истинско."

За намирането на "Мистър правилен":
"Аз съм много придирчива", казва Гомес за намирането на потенциален приятел.
"Най-трудната част е да намеря човек, който ме обича заради самата мен, не 
заради някакви други неща. Вярвам, че трябва да намериш някой, който наистина
те обича. Повечето ме "обичат", само защото съм известна."

За нахлуването в личния й живот:
"В реалния свят ще отида до магазина да си купя нещо за ядене", казва тя. 
"В медийния свят си казват 'О, тя отива с колата си на някое тайно място'.
Понякога става доста мъгляво, затова се обграждам с добри хора."

За достигането до #1 на Billboard:
"Чувствах се добре, но все още бях малко нервна", признава тя. "Никога не съм си
мислила, че след три албума, четвъртия ще е №1. Беше лудо...имам чувството, че
опитах всички стилове музика, докато накрая изградя своя собствен."

Как поддържа фигурата си, когато се отдава на любимите си храни:
"Обичам да готвя гювечи, картофи със сирене и пиле с ориз и сирене чедър", описва
тя. "Все неща, които не са полезни за мен. Ето това готвя."

И все пак, Гомес успява да остане в добра форма и се счита за една от 
най-красивите жени в индустрията. Но как поддържа фигурата си?
"Е, сега съм на турне и е един вид тренировка", добави тя, след като се появиха
снимки на нея с два големи пакета лед на всяко коляно. "Никога не съм танцувала
толкова в живота си. Ние правим хореография на 13 парчета и искам да е пълно
с танци. Понякога си казвам 'Защо си го причинявам?'."

Няма коментари:

Публикуване на коментар