понеделник, 30 декември 2013 г.

Селена Гомес: "Крия още много изненади за вас" (Glamour)

Селена Гомес в света на възрастните

Суперзвездата ни споделя за живота си в светлината на прожекторите, новопридобитата
си независимост (без гадже и родители!), любовта си към бързата храна и защо не се
страхува да признае, че е непоправима романтичка.


Изминалата година беше повече от успешна за Селена Гомес. Освен че навърши 21, тя
издаде дебютния си соло албум и разби на парчета Дисни имиджа си с най-провокативната
роля, в която сме я виждали досега. За човек, който е постигнал главоломен професионален
успех в рамките само на година - имаме предвид за мегауспешния й албум, Stars Dance,
първият сингъл, от който удобно се настани на номер едно във всички чартове и
участието й в скандалния филм "Купонджийки", - Селена е учудващо несигурна.

"На 21 съм и имам чувството, че навлизам в доста объркан период, в който не знам коя
съм и какво искам да правя с живота си, и предстоящото ми десетилетие ще бъде такова",
признава тя. Новопридобитата й зрялост е изострила остроумието й и тя сякаш излъчва
спокойствие. През целия си път до славата и Холивуд, родената в Тексас Селена е успяла
да остане здраво стъпила на земята. Това според нея се дължи на честните приятели и
семейство, които има - и особено на майка й Манди, която я отглежда сама, работейки
на три места. "Благодарение на майка ми сега съм толкова самостоятелна. Със
сигурност съм голяма късметлийка. Ние сме типични момичета от Гилмор.
През половината време тя ме дразни, а през останалото - аз нея", смее се звездата.

Тя вече завърши европейската част от турнето си, озаглавено Stars Dance и сега е готова
за американските си фенове. Изглежда, че за Селена това не е само поредица от концерти,
а и от възможности да се забавлява с близките си. "По време на турне се чувствам като
мъж. В напълно различен континент съм, за първи път не съм обвързана, родителите
ми не са с мен и обикалям света с двете си най-добри приятелки и братовчедка ми.
Заведох ги на един куп места и им купих толкова много подаръци, че започнах да
се чувствам като мъжа, който се грижи за всичко и всички."

Чувството, че тя контролира нещата и определя сама правилата е направило Селена
много по-голяма непукистка. "Не позволявам на хората да ме ограничават, заявява тя
и добавя: - Намирам се в етап от живота ми, в който, ако искам да направя нещо, ще
намеря начин да го направя, за да се почувствам като нормален човек." Но турнето й
не е съпътствано изцяло от забавления по женски и бунтарски изблици. На Селена й
се наложи да отложи концерта си в Русия поради проблеми с издаването на визата й.
Според слуховете, причината за това е свързана с факта, че поп звезди, които имат
участия там, открито подкрепят гей правата, а това никак не се нрави на местните
власти. Селена не е изключение и също не се страхува да застане на страната на
своите хомосексуални фенове. "Много от почитателите ми са гейове и аз 
обожавам това. Прави ме наистина щастлива. Беше странно (отмененият концерт в 
Русия), защото имах усещането, че разочаровах хората, но в същото време успях да
покажа и защитя гледната си точка, и то някак непринудено."

Но въпреки музикалния си успех, Селена си остава отдадена на първо място на
актьорството. Тя казва, че иска да участва в повече филми, но не е напълно
уверена в способностите си на екрана и добавя: "Актьорството е първата ми любов,
но съм супер несигурна, а не трябва да е така. За мен е лесно да бъда в някой тийн
филм. Но аз обичам предизвикателствата. "Купонджийки" е най-голямата ми
постижение, що се отнася до актьорската ми кариера. Този филм беше изключително
освобождаващ, беше жестоко." "Освобождаващ" е точната дума, за да опишем филма,
в който Селена си партнира с Джеймс Франко и Ванеса Хъджинс. Лентата проследява
историята на четири колежанки, които в отчаян опит да съберат пари за пролетната си
ваканция обират ресторант и попадат в затвора, откъдето са освободени от наркодилър
(Франко), който започва да ги използва да му вършат мръсната работа. С приемането
на подобен сценарий, Селена, която стана известна с участието си в Дисни хита
"Магьосниците от Уейвърли Плейс", очевидно е искала да остави зад гърба си
ролите от миналото. А то не е минало, за което да си спомня с носталгия. 
"Тогава бях толкова уплашена и срамежлива. Израснах в една от най-големите
гимназии в света и това е Дисни каналът. Всеки се влюбваше във всеки и хората
не се харесваха помежду си, беше изтощително и аз бях просто свитото момиче
в ъгъла. Сега имам мнение и нямам време за драми. Обградила съм се с добри
хора и ми харесва къде се намирам. Иска ми се и тогава да беше така."

Сега приятелите й са не по-малко известни, но пък много по-истински. Тейлър Суифт
е едно от най-близките й момичета и Селена не крие адмирациите и любовта, които
изпитва към кънтри сензацията. "Тейлър е невероятна. Тя е толкова умна и мила, и
скромна - и е далеч по-успешна от мен! Когато видя как след всичко, през което
минава, просто иска да отиде вкъщи и да пече курабийки с мен, си мисля колко
е жестока." Селена прави всичко възможно да разбие на парчета стария си
имидж на хубавото, но тихичко момиче от Дисни. След излизането на клипа
към хита й Come & Get It, едва ли останаха много хора, които да я смятат за
стеснителна. В провокативното видео тя излъчва сексапил, но е успяла да
не прекрачи така тънката граница с вулгарното. Ролята й в "Купонджийки"
обаче предизвика доста по-смесени реакции. В голяма част от филма
Селена е по бански, обградена от момчета и наркотици. Но като оставим
скандалния сюжет настрана, няма как да не се прехласнем по невероятното
тяло на звездата. Противно на очакванията обаче, тя не спазва драконови
диети както много свои холивудски колежки. "Обичам бързата храна.
Аз съм южнячка и обожавам мексиканска храна, мазната пасна и всякакви
пържени неща. Опитвам се от време на време да ям здравословно, но честно
казано, никога не съм си падала по тренировките", признава си Селена.

Има много неща, които хората не знаят за нея. Тя е огромен фен на музиката от 70-те и
на романтичните комедии. Като най-любими изброява "Хубава жена" и "Как да разкараш
гаджето си за 10 дни" и се описва като "безнадеждна романтичка", която обаче се опитва
да гледа трезво на любовта. "В днешно време трябва да можем да имаш чувство за 
хумор, иначе всичко става прекалено лигаво. Влюбваш се и това направо те поглъща.
И когато всичко свърши, част от теб е разбита. А друга пък просто иска да бъде
свободна, имаш желание да забравиш и да правим каквото ти хрумне. Опитвала
съм да мисля по този начин, но просто не съм такава. Винаги ще бъда момичето,
което искаш да заведеш вкъщи и да представиш на родителите си, а не това,
което искаш да заведеш вкъщи за една нощ." Не можем да не се зачудим дали
Джъстин Бийбър, с когото Селена беше обвързана до неотдавна, има пръст
в тази по-зряла и земна представа за любовта. "Може би няма как да знаем
дали ще намерим сродната си душа, докато не се случи", заключва звездата.

Още един малко известен, но много съществен факт за Селена, който рядко се споменава
в пресата е, че тя е най-младата американка, посланичка на УНИЦЕФ, която помага на
децата в нужда от целия свят. Един от най-значимите за нея моменти е пътуването й
до Гана, което тя определя като събитие, което е променило живота й. "Имаше деца,
играещи с пластмасови бутилки, които бяха вързали с ластици и използваха като
футболна топка - това беше единственото им забавление и бяха толкова щастливи!
Ако се замислиш как живеем ние - нуждаем се от толкова много, за да ни е забавно,
и имаме огромни очаквания. Тези деца отчаяно искат да имат образование. Аз
мразех домашните, а те ги желаят - невероятно е", разказва Селена. Тя е толкова
отдадена на добрата кауза, че дори взима участие в кампанията на Глобалния проект
по бедността - "Живей под минимума" - и живее с $1,50 на ден в продължение на
седмица. Усилията й в УНИЦЕФ не отиват напразно - преди да се присъедини към
организацията, 24 000 деца умират всеки ден поради причини, до голяма степен
предотвратими. Сега цифрата е намаляла до 19 000.

За някого, който е едва на крехките 21 години, това е повече от забележително постижение.
Какво остава за бъдещето тогава? "Това е само началото, сега започвам. Има толкова
много изненадващи истини, които все още не съм споделила", казва Селена, а ние нямаме
търпение да ги научим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар