сряда, 29 януари 2014 г.

Селена в списъка за "Най-силните звезди на и под 21 години"

1. Селена Гомес - Селена завоюва мястото си в света. Тя е не само звездна актриса
и певица, но прави дрехи за kMart и Adidas, управлява компания за филмови
продукции с родителите си, инвеститор е в страхотно приложение и има общо 77
милиона последователи във Фейсбук, Туитър и Инстаграм и използва звездната
си сила, за да помага на болни деца чрез организацията УНИЦЕФ, на която е
най-младия посланик на добра воля. Селена за чувството на сила:

"Това е годината, в която започнах да се чувствам наистина силна. Винаги тайно
съм била победената. Бях в Дисни, когато там бяха Джонас Брадърс, Майли и
Деми. Поставях под въпрос начина по който изглеждах, играх, пеех и пишех.
След това навърших 20, преминах през много лоша раздяла и осъзнах, че
трябва да направя песента "Come & Get It" невероятна. Исках да съм изцяло
себе си. Радвам се, че ми отне толкова дълго, за да стигна дотам, където
съм сега, защото съм готова за това."

Няма коментари:

Публикуване на коментар